Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek


A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Személyes átvétel esetén:
          banki átutalással [a megrendelés ellenértékét erre a bankszámlaszámra (10918001-00000082-81310005) kérjük átutalni, amelynek beérkezése után a termék(ek) átvehető(ek)];
          bankártyával (üzletünkben a terminál hagyományos és Pay Pass-os VISA, MasterCard, Maestro kártyákat fogad el);
          készpénzzel lehet fizetni.

Kiküldés esetén futárszolgálattal:
          banki átutalással [a megrendelés ellenértékét a szállítás költségével együtt (amennyiben nem ingyenes) erre a bankszámlaszámra (10918001-00000082-81310005) kérjük átutalni, amelynek beérkezése után a csomagot elindítjuk];
          utánvéttel a futárnál készpénzzel lehet fizetni.

Kiküldés esetén Pick Pack pontra:
          banki átutalással [a megrendelés ellenértékét a szállítás költségével együtt (amennyiben nem ingyenes) erre a bankszámlaszámra (10918001-00000082-81310005) kérjük átutalni, amelynek beérkezése után a csomagot elindítjuk];
          bankkártyával (az elfogadható kártyatípusokat a választott üzlethelyiség terminálja határozza meg);
          készpénzzel lehet fizetni.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a ExpressOne futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: Házhoz szállítás futárszolgálattal VAGY Pick Pack pontra
Kiszállítási idő futárszolgálattal: 24 - 48 óra.
Kiszállítási idő Pick Pack pontra: 48 - 72 óra.
Szállítási díjak: Az ország egész területén
Pick Pack pontra: 990 Ft (1 csomag max. 20kg-ig)
Futárszolgálattal: 1590 Ft (1 csomag max. 30kg-ig)
Amennyiben a megrendelt termékek súlya meghaladja a választott szállítási mód súlyhatárát, a megrendelést csak több csomagban tudjuk teljesíteni. Ebben az esetben a csomagok darabszámának megfelelő szállítási díj kerül kiszámlázásra.
25000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítási díj – a súlyhatáron belül lévő csomagnál – INGYENES. Amennyiben a küldemény a súlyhatárt meghaladja, akkor több csomagban kerül kiküldésre. Ebben az esetben 25000 forintonként 1 csomag szállítási költségét vállaljuk át, a további csomagok szállítási díja kiszámlázásra kerül a vevő részére. Pl.: Házhoz szállítás esetén a megrendelt termékek összsúlya 38kg, akkor két csomagban tudjuk elküldeni és ha az értéke nem haladja meg az 50000 Ft-ot, akkor az egyik csomag szállítási díját cégünk átvállalja, a második csomag szállítási díját a megrendelő fizeti. Amennyiben ugyanezen megrendelés értéke meghaladja az 50000 Ft-ot, mindkét csomag szállítási díját cégünk vállalja..
Amennyiben a szállítással kapcsolatban kérdésük van, forduljanak hozzánk bizalommal!

A szállítástól való elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

A számlára vonatkozó tájékoztatás
A számla nyelve minden esetben magyar.
Üzletünkben történő vásárlás esetén az ÁFA-s számlaigényét, kérjük, előre jelezze az eladónál.
Kiküldés esetén a csomaghoz mindig mellékeljük az ÁFA-s számlát.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A visszatérített összeg csak a megrendelt termék(ek) árára vonatkozik, a futárszolgálat által felszámolt szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Amennyiben rendelése 25 000  Ft-ot (húszezer forintot) meghaladta, és a szállítási költség a vevő részére elengedésre került, a vásárlástól való elállás esetén az előzetesen megrendelt termék(ek) ellenértékéből a futárszolgálat által felszámolt összeg levonásra kerül. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenetelét, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig (kiküldés esetén a csomag indításának időpontjáig) megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton.
A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről.

A megrendelés utólagos módosítására (nem visszavonására) csak írásos formában: e-mailben (olajforras@gmail.com), vagy "Kapcsolat" menüpont alatt kerülhet sor.

Olaj, Szűrő, Ablaktörlő, Gyertya keresők
Márkák